agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-12-22 | [This text should be read in romana] | Submited by Nicole Chinez 18 mai 1947 În legătură cu neliniștile și căderile tale, îți voi spune aceasta: atâta vreme cât barca sufletului nostru navighează pe apele vieții pământești, va fi supusă schimbărilor vremii. Ba este ploaie, ba este frumos; uneori apare o furtună mare și barca noastră riscă să se lovească de o stâncă sau de mal. În această vale a plângerii nu poate fi altfel; doar în viața veșnică nu pot fi schimbări. Sub stăpânirea patimilor - înteleg aici patimile sufletului, cum ar fi: judecarea, vanitatea, mânia, minciuna și mândria demonică - ni se pare că toți sunt vinovați și răi. Or, Dumnezeu nu ne-a rugat să cerem celorlalți dragoste și dreptate, în schimb ne-a poruncit să-i iubim pe ceilalți și să fim drepți. Nu deznădăjdui! Și când ești confruntată cu greutăți, afundă-te în Sfânta Scriptură, în scrierile Sfinților Părinți și în rugăciune. Atunci vei experimenta pacea și liniștea în sufletul tău. Putem mult și bine să ne gândim; fără ajutorul lui Dumnezeu, nu putem fi în pace cu noi înșine, nici cu ceilalți. Dumnezeu să vă păzească!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy