agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-01 | [This text should be read in romana] |
nu știu cum din prima clipă mi se face prea târziu.
viața mea a început greșit cu ultima clipă sau poate că s-a terminat deja înainte de a începe sunt singură. și cu asta am spus tot ceea ce era de spus oamenii se strâng în brațe și se sărută pe stradă oamenii sunt unii cu alții aici pereții mă obligă să-mi stârnesc toate durerile până obțin imacularea stau dreaptă ca o linie de unde se dă startul la ceva. nu știu la ce. e un început care-mi contrazice ființa mă las provocată dintr-un fel de curiozitate să văd cât pot să respir fără oare cum mor libelulele? crezi că în zbor ca oamenii care se iubesc? sau cad pur și simplu cu un oftat? crezi că se întorc și ele după aceea nebune să locuiască în absențele astea? oare cum fac libelulele? cum? cred că va fi un an libelulă vom abandona orice formă cunoscută și ne vom naște pentru o clipă din altceva dar dacă ne vom recunoaștem și de data asta așa ca fluturii? dacă inevitabil ne vom iubi și în singura zi a existenței noastre? dacă vom afla că am murit de câteva ori trecând sfâșietor prin toți orbii? dacă va fi așa?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy