agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-06 | [This text should be read in romana] | Submited by Nicole Chinez Monahului Sava, despre mucenicie (Scrisoarea a 279-a) Ai vrea să mergi în Rusia ca să te omoare și pe tine călăii Creștinismului. Această dorință nu te părăsește ziua, nici noaptea. Încredințează-te voii lui Dumnezeu și liniștește-te. Dumnezeu a auzit dorința ta și o va lua în socoteală. Dacă nu-ți va trimite mucenicie în felul la care te gândești tu, ți-o va trimite altfel- și ți-a trimis-o deja. Deja ești chinuit prin împreună-pătimirea cu sfinții mucenici creștini din Rusia. Pregătește-ți inima și pentru alte chinuri, ca totdeauna să poți grăi precum Psalmistul: Gata este inima mea, Doamne, gata este inima mea! Despre Sfântul Episcop Ansgarie, numit “apostolul Nordului”, se povestește că din tinerețe voia să moară pentru Hristos și chiar a avut și o vedenie cerească în care i s-a făgăduit că va ajunge mucenic. Dar vremea a trecut, apostolul Nordului s-a ostenit și chinuit neîncetat pentru răspândirea și apărarea credinței în Hristos în toată Europa de miazănoapte, dar așteptata mucenicie nu a venit. În cele din urmă, Ansgarie a căzut la pat bolnav și a simțit că este vremea să moară. Zăcând pe patul de moarte, s-a plâns aproape cu supărare diaconului său că Pronia n-a împlinit față de el făgăduința muceniciei- la care diaconul i-a răspuns cu înțelepciune că a fost deja mucenic întreaga sa viață și că boala dinaintea morții i se va socoti întru mucenicie- căci a zis el, nu este mucenic doar cel ce moare de moarte silnică, ci și cel ce întreaga sa viață s-a chinuit pentru Hristos și dreptatea Lui. Pace ție și bucurie de la Domnul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy