agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-10 | [This text should be read in romana] |
Prin natura lor, nu pot fi prieteni. Ei trebuie sa formeze un cuplu. Un întreg. Un întreg care când a fost sortit să fie despărțit. Se încearcă uneori stabilirea unui altfel de tip relațional între cei doi - în speță prietenia, amiciția pentru alții, un tip de relație non - sexuală. Dar aceasta e sortită eșecului în cele din urmă. Cauzele: multiple. Cei doi ajung să se cunoască atât de profund încât vor constata că au atâtea puncte în comun și atunci intervine întrebarea: oare de ce noi nu suntem împreună? E normal să se întâmple așa. Să nu uităm că orice relație de prietenie se bazează pe interesele, afinitățile comune ale celor implicați în relație, iar o altă relație dincolo de cea de prietenie se bazează tocmai pe atracția contrastelor. Dacă se face pasul greșit și o relație de prietenie care se înfiripă între două persoane de sex opus devine mai mult decât ceea ce a fost la început, rezultatul nu poate fi de bun augur pentru relația lor. Sunt multe astfel de relații care au început de la prietenie, și prea puține care chiar și-au urmat cursul firesc. Asta poate pentru că erau de fapt „perechea”, în celelalte cazuri rezultatul a fost dezastruos. Nu numai că se va înregistra un eșec în iubire, dar se va pierde și o prietenie. Nu știu câte „prietenii” care au încetat, au reușit să devină prietenii. În orice situație, se va suferi. E inevitabil. Poți să-ți înfrânezi pornirile și să te rezumi la a continua prietenia, trăind astfel pentru tot restul vieții cu regretul că pierdut iubirea perfectă, sau vei regreta că ai pierdut cel mai bun prieten pe care l-ai avut vreodată. Înainte de a face un pas, în oricare direcție ar fi, trebuie analizate foarte bine consecințele, chiar dacă e mai plăcut să te arunci cu capul înainte. Nu trebuie ignorat deloc următorul aspect: „aparențele mereu înșeală”. Am primit această lecție și e mai crudă decât s-ar crede.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy