agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-16 | [This text should be read in romana] |
*Ce asemănare este între o bombă și păcat?Amândouă produc moarte.
*Când mămăliga a prins coaje,se crede deja pâine.Așa și săracul când se simte puțin avut. *Oamenii uituci au inventat ceasul cu baterie,însă păcătosul uită să se oprească.Și unii și alții,dorm acum fără griji. *Dacă păcatul ar produce miros,nu ar exista viață pe pământ. *La judecată nu vei fi întrebat ce religie ai îmbrățișat,ci cât de prieten și fidel i-ai fost lui Iisus. *Orice durere fizică poate fi descrisă în multe feluri,însă durerea păcatului spre căință este cea mai frumoasă și plăcută durere iubită de Dumnezeu. *Sunt înțelepți care iubesc păcatul și proști care pot deveni înțelepți. *Înțelepciunea nu stă în cuvinte oratorice și filosofice,ci în practicarea poruncilor lui Dumnezeu. *Moartea nu înseamnă "omul fără suflare" ci omul lipit de păcat. *Dacă dreptatea ar fi un scaun rupt,tâmplarul ar face altul. *Poți fi aplaudat de oameni într-o reușită și tot ei te pot blama,însă fericit de cel ce va fi aplaudat de îngerii cerului. *Cel mai fericit nu poate fi cel ce deține bogății pământești indiferent cât de multe ar avea,ci cel ce se simte cu fără delegile iertate. Psalm 32:1 * De vei găsi comori ascunse, fericirea poate dura o clipă, însă fericirea eternă este găsirea înțelepciunii Lui Dumnezeu. Proverbe 3:13 * Sunt oameni care rămân orbi și împietriți la încercările care îți caută trezirea conștiinței, însă înțeleptul învață din greșelile altora. * Ura tulbură vederea, împietrește inima făcând auzul sensibil la voci care întunecă raționamentul. * Preocuparea permanentă de noi înșine ne face orbi și surzi la nevoile altora. * Boala sufletului este oglinda faptelor rele. * Moartea este cel mai mare dușman al omului și totuși este îmbrățișată cu dragoste și patimă prin păcat. * Ceasul și păcatul merg mână în mână, însă amândouă pot fi oprite de om.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy