agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-25 | [This text should be read in romana] |
Au fost odata doi copii nebuni de dragoste, s-au indragostit unul de altul fara voia lor. Au ajuns sa se iubesaca āJumatate de Universā cum ziceau ei...jumatate unul, jumatate altul. Nu mai stiau cum sa-si arate dragostea unul altuia, dar nici nu era nevoie, pentru ca era atat de puternica incat o simtea orice om ce trecea pe strada pe langa ei. Dar incet incet ceva s-a stins din inima unui copil, probabil nevoia de libertate, dorinta de a face ceva pe lumea asta, la fel ca idolul lui. Vroia sa fie cunoscut de toata lumea, sa fie respectat, sa fie iubit, sa aiba putere. A inceput prin muzica dar a fost dezamagit cand si-a dat seama in ce lume traieste si ca nu toate lucrurile sunt posibile. Apoi si-a descoperit o noua pasiune, teatrul. A prins suflet, a vazut ca se poate ajunge sus mai usor ca prin muzica. Astfel a uitat de celalalt copil, care continua sa-l iubesca chiar mai intens ca la inceput, si care incerca sa-i readuca in inima acea pasiune din primele clipe petrecute impreuna. Insa a esuat. Au trait o poveste de dragoste aproape perfecta impreuna care nu ar fi trebuit sa se mai termine niciodata. Dar celalat copil a mai trait o poveste: Romeo si Julieta, piesa de teatru, dragostea imposibila dintre cei doi care se termina tragic. Doar ca prima poveste s-a terminat mai tragic decat a doua. Poate era mai bine daca mureau, dar n-au murit. Au continuat relatia lor care nu mai avea nici un farmec, el nu mai simtea acel fiorā¦iar ea a ramas o epava inecata in lacrimi. Timpul nu le rezolva pe toate...Fara el ea oricum nu mai putea trai mult, nu mai avea putere. Dar va trai alta poveste: povestea "Raven" ... cand va muri, sufletul ei ravasit nu-si va gasi locul si nu se va putea desparti de acest pamant si de persoana pe care o iubeste. Astfel, ea va fi cu el toata viata, il va veghea, ii va fi aproape si va fi bucuroasa vazandu-l pe el cu visele implinite.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy