agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-31 | [This text should be read in romana] |
Iubită soră Ana O. dacă vei dori să răspunzi, ce-ar putea însemna:
John 21:25 Mai sunt multe alte lucruri pe care le-a făcut Iisus, cari, dacă s-ar fi scris cu deamăruntul, nici chiar în lumea aceasta n-ar fi putut încăpea cărțile care s-ar fi scris. În lumea asta încap multe cărți. Dacă s-ar fi scris milioane de cărți despre fiecare secundă din viața lui Iisus tot ar mai fi rămas loc pe pământ- nu vorbesc despre univers, lumea aceasta- nu mai spun dacă s-ar fi stocat digital... Mie mi-a explicat un băiat de 18 ani, acum un an, la prima vedere a acestui verset: - Nu se referă la volumul cărților- ci la nivelul lor spiritual. Nu e vorba de atât de multe cărți, atât de multe tradiții de inventat, e vorba de: - atât de înaltă spiritualitate în fiecare afirmație și gest al Mântuitorului- încât depășește cu mult spiritualitatea acestei lumi. Lumea noastră are o vibrație infoenergetică foarte joasă. Trebuie să accesăm alte niveluri de înduhovnicire pentru a ne apropia de ce vrea să spună Dumnezeu- încă multe mai am a vă spune- dar acum nu puteți să le purtați. Iisus a spus tot ce avea de spus, Scriptura nu este doar suficientă, ci supraabundentă- mai lipsește călăuzirea Duhului Sfânt spre tot adevărul. La fel de pământește este înțeleasă și întreaga Scriptură- de către toate denominațiunile. Pe cât de departe răsăriturile de apus- gândurile voastre de gândurile Mele, fii oamenilor! - și a doua întrebare pe care o copii dintr-un mesaj pentru Andrei- bineînțeles mă poți ignora mai departe- tăcerea este cel mai elocvent răspuns: “Întreab-o pe sora Ana O, cât de tare s-ar desfăta ea în Rai- dacă, Doamne ferește, Ruben, copilul ei, ar fi în iad. Dacă n-ar fi în stare să schimbe locul cu copilul său, să se sacrifice ea pentru el? - că văd că nu are nici o problemă să se desfete în fericire absolută- în timp ce copiii altor mame, crede ea, că vor fi torturați pentru că sunt bolnavi- dar când e vorba de copilul pe care l-ai purtat în pântece, l-ai născut și l-ai crescut - parcă e altceva... Știi ce spune BO - că Dumnezeu îi va face pe cei din Rai să-i uite pe cei din iad, ca să le priiască desfătarea! - Dar Dumnezeu nu poate uita- și LUI nu i-ar prii Raiul când creaturile Sale- copiii Săi- ar suferi. Asta dacă nu cumva o mamă umană este mai iubitoare decât El.” - Poate o femeie să-și uite copilul pe care-l alăptează, și să n-aibă milă de rodul pântecului ei? Chiar dacă maica ta te-ar uita, cu nici un chip Eu nu te voi uita. (Isaia 49.15) - Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi (Evrei 13.5) - Căci te păstrez ca un semn de aducere aminte între ochii Mei și te-am săpat ca o pecete pe inima Mea (Isaia 49.16; Exod 13.9; Cântarea cântărilor 8.6) - Vă voi întoarce la Mine și veți fi ca și când niciodată nu v-aș fi lepădat. (Zaharia 10.6) Ca și când niciodată nu v-aș fi lepădat... Ca și când plecarea voastră din Rai nici nu s-ar fi petrecut!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy