agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-06-04 | [This text should be read in romana] |
Prima
Sângele i-a vopsit în roșu părul ochii s-au dilatat pentru a cuprinde iubirea de liceean închisă-n cerc clocotitor exaltarea se rostogolea pe panta dintre iriși și sentimente ce mult doream ca privirile noastre să fie două linii încărcate electric care să se intersecteze în atingerea trupurilor magnetizând extazul. A doua Un surogat de soare căzut în dizgrație i-a vopsit în blond părul cu ghearele frivolității parșive a scormonit în mine până la pânza freatică a disperării femeie sedusă de pledoaria infidelității își creștea parazitul galant pe limbă și bacteriile manierate în cuvinte discuta cu curtoazie cu incestul și adulterul și pe mine mă trimitea să vizitez muzeul cu figurinele de ceară ale deznădejdii. A treia Noaptea și-a tăiat venele și lichidul scurs i-a colorat părul cu negru și-a luat masteratul în sex pudoarea horcăia în spațiul fără oxigen sugrumată de dorințele carnale plăcerea de a face sex vibra în fiecare moleculă bărbatul era un instrument la care cânta cu profesionism. Celelalte femei s-au pierdut într-o amintire superficială ecoul iubirii s-a spart în sunete șterse praf pe covor pe care memoria a dat cu aspiratorul când a făcut curat în camera minții.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy