agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-09-02 | [This text should be read in romana] |
- voce mica, de ce ma chinui
gata … a plecat, nu-l urmari ! il doare urma tacerii tale pe chipul lui s-a asternut demult linistea, pentru tine, pentru tine e mort , si cu atat nimic … - dar il iubesc ! iubeste-l si uita ca poti vorbi voce mica nu-l urmari, te-a uitat hai taci acum, ai vorbit prea mult … … fara tine … - vreau sa-ti spun … nu ma izgoni, te mai vreau - pleaca … nu te mai iubesc voce mica te-am uitat hai pleaca, nu vreau sa te vad - nu vreau sa plec, nu voi pleca sa stii ca te voi urmari oricare iti va fi poteca eu te voi insoti sunt soapta mica, vorba mica sunt eu si stiu ca nu's a mea raman acum a altcuiva ce te-a iubit m-a alungat si ea … spre tine primeste-ma, sau fa-ma mica atat de mica, sa ma uit sa nu stiu cui sa mai port pica … atat te rog, sa ma faci mica , mica, mica. - eu te-am uitat n-auzi ? acum vorbesc in fraze, degeaba imi soptesti c-ai fost a mea, in minte-mi port acum alte nimicuri ma simt mai bine, eu cu fraza mea. - ma parsasesti ? acum ca m-am intors la tine ? era mai bine sa nu fi plecat dar asta e … eu fara tine, tot raman aceeasi vorba mica, mai mica poate dar raman ! si fraza ta, fereasca-se cum poate aici raman si nu vreau sa ma misc te insotesc oricare-ti va fi drumul si ultimul meu drum va fi cu tine, un drum calit … … un drum de scrum . - mai taci, nu te-am trimis acolo ce drept ai sa te bagi acum ? hai taci, sau vino iar la mine te voi adaposti din nou la san. eu stiu ce vrei, de ce'ai fugit de mine de ce te-ai dus, de ce-ai plecat ai fost sa-i spui ce te-a durut pe tine iar el de vocea ta nu s-a-ndurat. - pleaca si tu … ce crezi ca ti-e mai bine eu de lungimea ta m-am saturat auzi o fraza imi mai lipsea mie ca sa ma simt pe lume mai barbat ! - ce bine c-au plecat, ma saturasem de ea nebuna si cu vorba ei m-au disperat! si-acum imi amintesc de cum stateau la mine'n cap cumetre trei nebuna, fraza si cu vorba ei.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy