agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-10-10 | [This text should be read in romana] |
- Si tu ce stii sa faci?
- Nimic. - Atunci nu te iau. - Stiu sa fac dragoste. - Nu stii. - Stiu. - Nu. - Nu stiu, atunci. - Esti urata, de aia nu vrei sa te vezi cu mine. - Nu, nu sunt urata, sunt grasa. - Bine, eu te iau. - Bine. - Nu mi-ai raspuns la mail, nu mi-ai scris nimic. - Nu. N-o sa iti scriu. - Te urasc. - Eu nu. - Stii sa cresti copiii? Eu vreau doi. - Si eu. Si cum o sa ii cheme? - Mihai si Razvan. - Eu vreau Ioana Maria. - Nu. - Bine. --------lag-------- - Si cum o sa ma cheme dupa? - Pisoi. - Si pe tine? - Tot pisoi. Si ce mai stii sa faci? - Stiu sa gatesc. - Nu stii. - Mergi cu mine la piata. - Eu fac de mancare, eu ma duc la piata. Stii, fac mancare buna. - Merg si eu cu tine la piata. - Nu. - Ba da. - Fie, mergi. Mai bine tu faci curatenie. Stii? - Stiu. - Cand vii? - Nu vin. - Vezi, ti-e frica, pentru ca esti urata. - Tu ai burta, asa ai zis, ca ai burta. - Si ce. - Si ce. Tandru esti? - Da. - Cum? - Tandru. Dar sunt un dulce cand beau. Asa-mi zic prietenii. - Ca esti un dulce. - Da. - Bine. - Cand vii? - Nu vin. - Ai spus ca ma iubesti. - Te iubesc. - Eu chiar te plac. - Eu te iubesc. - Chiar te plac, stiu, ai sa spui ca sunt tampit, dobitoc, dar chiar te plac. --------------lag------------ - Si cand vii? --------------lag------------ Timp. Noi, viata, alb, de ce. Ea. El. -------------lag------------- - Cand vii? - Nu mai vin. - Nu mai veni. O noapte in care cineva, necunoscut, virtual, fusese far de coasta. A ales magia adanca si de neatins a Stelei Polare.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy