agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-10-31 | [This text should be read in romana] |
Măcar o dată fiecare dintre noi și-a regretat gestul. Gestul de a se sinucide. Gestul de a-și pune în pericol dragostea, prima, poate, cea mai mare – poate, ultima.
Sunt un laș. Și cred că asta m-a salvat. Mi-a fost frică de ce va fi fost dincolo. Dincolo de moarte. Sub o ploaie uriașă am luat-o în brațe, pe o bancă din scânduri ude și am plâns. Tremuram mic pe buzele ei, privind speriat către dincolo. Mă-ngrozisem. Am strâns-o tare, mi-am adus aminte de prima privire, de prima respirație, de primul sărut și de prima ea. Am tras, disperat, timpul de păr și am reușit să-l dau înapoi. Noroc chior – putea să-mi scape căci e cu mult mai puternic decât mine. L-am doborât – l-am învins. Aș vrea să pot spune că atunci a fost ultima oară. Nu. M-am sinucis de nenumărate ori după aceea. De nenumărate ori era dar nu a fost. Să le sărut pentru ultima oară. Dar buzele n-au vrut, m-au lăsat pentru o altă dată. Poate pentru acea ultima dată. Aș vrea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy