agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-11-04 | [This text should be read in romana] |
Iarta-ma ca soarele mai rasare inca
Iarta-ma ca incepe o noua zi in care ma gandesc la tine Iarta-ma ca florile infloresc Iarta-ma ca ciresele sunt atat de rosii Iarta-ma ca ochii tai verzi ma infioara Iarta-ma ca moartea construieste mormant dupa mormant Iarta-ma ca pestii nu au glas Iarta-ma ca te iubesc cum n-am ami facut-o Iarta-ma ca lumina nu e mereu aceeasi Iarta-ma ca muntii sunt atat de frumosi Iarta-ma ca zapada se topeste pentru a face loc primaverii Iarta-ma ca adevarul e cel ce doare cel mai mult Iarta-ma ca ploaia e atat de singura Iarta-ma ca sunt ceea ce sunt Iarta-ma ca infinitul e prea departe Iarta-ma ca nimic nu e vesnic Iarta-ma ca razboaiele au schimbat cursul istoriei Iarta-ma ca zeii n-au chipuri pentru a exemplifica perfectiunea Iarta-ma ca ura si minciuna au dinti atat de ascutiti Iarta-ma ca basmele sunt ireale Iarta-ma ca umbrele n-au suflet Iarta-ma ca o clipa nu dureaza decat o clipa Iarta-ma ca ma joc cu litere si semen Iarta-ma ca stelele nu-ti cad in palma Iarta-ma ca ti-am iesit in cale Iarta-ma ca focul arde ingrozitor de rau Iarta-ma ca ceru e albastru Iarta-ma ca doare Iarta-ma ca te iert Si mai iarta-ma ca te rog sa ma ierti.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy