agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-11-21 | [This text should be read in romana] |
...ne-am adunat niste prieteni. De pe site. La Matei, il stiti... A fost ceva spontan. Cu un singur apel, prin intermediul caruia ne-a anuntat ca pune de niste chiftele, Matei a reusit sa ne faca sa uitam si de lene, si de faptul ca unii dintre noi tocmai ne treziseram. Minunat.
A urmat ceva frumos: discutii cu referire la literatura, excursii montane, planuri de sarbatori, bancuri, retete culinare, toate acestea purtandu-se in timp ce gazda, impreuna cu Adrian prestau ca bucatari; au iesit niste chiftelute de mama focului ( Matei,ia odata Nobeluā ala, sa mancam si noi de āsa-ti bati copiiiā, asa, ca buni prieteni ce-ti suntem ). Printre altele, a venit vorba de Sfantuā Andrei, la care Adrian s-a aratat foarte mandru ca nu-i poarta numele ( intr-un tarziu am aflat si de ce...). Bineinteles ca Maya a avut si ea un cuvant important de spus,incercand sa fie mereu in centrul atentiei; a si reusit avand in vedere ca baza tuturor subiectelor de conversatie a fost rasa ei, boxer, cu trimitere la alte rase, chiar retete ale bucatariei vietnameze cu preparate din carne de caine... Cu aceasta ocazie am avut onoarea sa-l cunosc si pe Ifrim ( mare om ), si chiar am asistat la micile dispute dintre acesta si Bogdan Geana. In speranta ca n-am suparat pe nimeni, as dori ( alaturi de Cheevas ), sa multumesc tuturor pentru seara oferita. A fost o seara reusita. P.S. A-propos, un sincer La Multi Ani, Adriane, si implinirea tuturor dorintelor! Sa ne traiesti!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy