agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-11-26 | [This text should be read in romana] |
Sunt o picàturà de ploaie strività între pleoapele tale grele de visuri.
Sunt un gând hoinar, ràtàcit în pàrul tàu, roua diminetii târzii incendiate de soare, secunda boabà de nisip càzutà în clepsidra fàrà de sfârsit. Sunt firul de iarbà peste care treci acum gràbità, sunt frunza pe care o tii îngânduratà între degete! Sunt raza de soare care îti mângâie privirea, sunt ultima silabà pe care as dori sà o rostesti înainte de a visa si primul tàu gând... Iubita mea, ochii tài deschid spre mine universuri, zâmbetul tàu mà îmbatà de o betie cereascà. Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sàrutul tàu... sfârsitul unei lumi si nasterea alteia. Iubita mea esti vis si... durere... Daca viata mea ar fi o clipà petrecutà alàturi de tine, nu mi-as dori alta. O clipà sà mà privesti, sà îmi zâmbesti, sà mà atingi, sà mà sàruti. Te mai astept o viatà... Si ce altceva as mai putea sà îti ofer decât doi ochi caprui, frumosi si un zâmbet cald, care sà-ti càlàuzeascà pasii zi de zi!"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy