agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-12-11 | [This text should be read in romana] |
Monstrozitate hada cu chip bubonic si schlet gaunos
, PROSTIA e boala care se raspandeste in mediile publice , precum un zvon de marire a salariilor intr-o inteprindere de stat. E deajuns sa urci intr-un autobuz (arhi)plin ca sa-ti manjesti auzul si privirea cu pseudoincultura unor tuciurii si alte balcanisme negative acceptate bizar , ca o fireasca impamantenire. Cum o secure despica un trunchi in doua bucati , Dumnezeul Mioriticilor a dat cu barda lasand doar o aschie de nebuni da' geniali si restul (de lemn) insemnand doar persoane normale , pioase ,nerefractare.Lemnul masiv a fost cariat inca din temeie de un vant slab si mai ales de cateva fapturi cu chip de om si minte de javra (ocrotite prin lege) ce au inteles ca romanului ii prieste lucrul ieftin si bun ,restul este fudulie. Astfel s-a tras un sut in fund culturii inradacinata si stropita cu sange incat s-a dus de-a valva in ograda vecinului turc , vecinului rus sau vecinului "indian"(uitat de istorie prin Carpati) imbracand peste nudul ranit toala pestrita , pe alocuri lasand exceptional o bratara , un dinte sau un banut de aur. Definitoriu , prostia e o stare second-hand de agregare a mintii cand instinctul primar - foame , nevoie de sex sau nevoie de securitate - nu numai ca primeaza dar este conceputa ca un mod de viata bun pe care e musai sa-l impui "handicapatiilor" care citesc o carte buna , care merg la un film , care cunosc istoria nationala , care asculta muzica de calitate si stiu ce vor de la ziua de maine. Cu ochii insmoliti , cu auzul sangerat , cu pasii tociti pana la tibie , cu gura astupata de sarma ghimpata , intelectualii au invatat sa emane aceiasi lumina de sub carapacea (de chitina) a unei insecte iritanta pentru norodul mare si deageaba. "Capul plecat sabia nu-l taie" dar nici ochii lui nu vor privi vreodata spre inalt, spun eu incercand un sentiment de singuratate si trecand nepasator pe langa o statie "contagioasa" de autobuz.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy