agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-04 | [This text should be read in romana] |
(king solomon's mines, exit 75, i'm still alive i'm still alive i'm still alive )
am lipit o fotografie am lasat farurile sa sape o gravura a golurilor luminoase, dincolo era o camera cineva batea placute de lemn injurand perdelele erau repede trase unghii roase degete albe se subtiau in incizii minuscule un tir de curajuri granulare prin zid furnicar, animale mici cu ochi mari mari mari coborau inregimentat printr-un tub de precizie stiam ca si ele lipeau fotografii incet totul se astupa tanjind faceau dragoste liniile de nivel se apropiau nu mai era nici un chip nici un vestigiu lizibil schimonosindu-se in gravura mea la t+1 farurile s-au stins decent, simultan mai aveam o cutie cu munitie m-am intins serpuind prafos strangandu-ma ca intr-un uter in ea am asteptat urmatorul big bang sa ma arunce intr-o ciocnire plastica m-am indreptat m-am polarizat in cutia mea ca intr-un sicriu un ac de busola inspre iesire ma chema ana nu ma chema inca houdini.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy