agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-02-11 | [This text should be read in romana] |
Simt ca-nnebunesc, nu mai pot ... sunt prost inteles, e greu sa conving? Simt ca imi plezneste capul, simt valuri de energie in mine crescand ca presiunea intr-un vulcan. Pentru mine lumea-i imbracata in prea mult romantism, pe toate strazile sunt flori, lumea iti zambeste mereu fericita, totul e roz, dragostea e peste tot. Pot fi crunt dezamagit cand vad ca lumea mea da dovada de gri - urasc asta. Gri inseamna acum in mine durere, furie, ura, disperare, si alte chestii in tonul asta de culoare.
Si ce iese cand tragi o dunga gri intr-o lume roz? Rozul paleste, presiunea se acumuleaza, eu stau gata sa explodez... si-atunci cand cedez, se vede pe fata mea - e gri. Ma poti vedea posomorat, sau poate chiar incruntat, dovada gandurilor negre ce m-au cuprins. Si-atunci caut sa vad daca pot sa scap de nuantele cenusii asternand totul in cuvinte. Ajuta putin, dar petele gri se ivesc iar..... Nu sunt luat in serios - de asta sunt iar intr-o stare gri. Proasta situatie... am incercat sa ma vopsesc in roz cu speranta ca poate se schimba ceva, dar vopseaua se ia repede - ajunge doar sa mi se dovedeasca ca sunt ignorat. Ca de asta sunt gri acum - v-am spus: nu prezint incredere! "Esti nebun?" - simt ca mi se zice... "Lumea nu-i roz, romantismul a murit!". "Cum indraznesti tu sa-mi ceri sa gandesc in roz? Stau bine aici in lumea mea gri..." Poate n-ar fi trebuit sa scriu textul asta, dar nu mai suport. Nu vreau sa mai vad, sa ma mai gandesc - bine ar fi daca as fi orb si surd o vreme. Bine-ar fi ca atunci cand ascult Clayderman la maxim chiar sa nu-mi mai aud gandurile. Bine-ar fi sa ma culegi sau sa ma dobori. Sa ma primesti sau sa ma alungi. Bine-ar fi sa ma crezi, si sa stii ce meriti. Bine-ar fi sa stiu ca nu ma amagesc degeaba. Iti zic: "fa o plimbare in lumea mea, incearca un moment roz, petrece o clipa roz!". Ce rost are sa nu recunosti ca-ti place rozul? Curaj! Plimba-te pe strazi roz... As vreau sa stiu si eu: la cati va place rozul? Nu intelegeti? Inseamna ca ar trebui sa ma cunoasteti pentru asta...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy