agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-03-28 | [This text should be read in romana] |
Oameni buni, io tre' sa va fac o confuziune: d-un timp incoa' am inceput sa aib vis_uri p(r)e_monitoare!
Si vizuini ... aaa ...astelante, cum le zice, viziuni ... da, da, asa e corect, tocma ce m-am zgait in indreptaru' de voroave! Fi_rar! Parca nu mi_erea d-ajuns vocile alea! A naibii voci, io cre' ca inadins o faq, nu ma lasa sa ma hodin nocta, da' deloc - deloc, nu asa, vrajeala... Care vrajeala, frater, c-acilea-i magie-n toata puterea cu_vantului, voodoo d-ala cu tacamuri "crevedia' de la alimentara din colt si cu slujbe cu lumanari intoarse de in_torsu vecinei... AUUUUUUUUUUM_a doare ca nime nu priceprruteste nici cat podu' de flori (ca io acolo tin ghiveciu' iarna) despre cum e sa te chinu_iascaabstrasul ta_lentelor ... procese (unii li dzisi normi me_to_do_logici) de gandire Am zis io: voodoo! V-o duhni voua ca amaratu' de mine ranjesc ir(a)esponsabil ca paiu-n ochiu' ador_mit al lacului, da' v-a napadit 'f-o data febra? cinica?! [aici au reusit sa-l insface si sa-l bage in camasa de forta, pare-se; norocul istoricilor a constat in aceea ca una din simptomele suferintei lui era sa-si semneze anticipat toate foile pe are scria cand intra in transa... exista si un nume specific pentru acest simptom: nomina stultorum...] id_io_tu(l), ss. indescifrabil...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy