agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-05-19 | [This text should be read in romana] |
Cenaclul săptămânal www.poezie.ro de ieri, de la Iași, a început cu ora 17 și s-a prelungit până târziu în noapte, în 'Belfast'. Participanții obișnuiți, Floris [integrare rapidă în grup], Sanda, Alma, Augustin, Liviu, Felix [bine ai revenit!], Cristi [nou adoptat și integrat și mai rapid :), bine ai venit, Cristi!] și oops, n-am voie să mai scriu pe site numele Violetei :). Absent motivat: Mircea alias simulacrum [examene? :)].
A fost ziua de naștere a lui Liviu Dgartner, La mulți ani, dragă Liviu și...iubire magică, știti voi ;) [adică 'Iubire magică, povestiri fantastice', de V. Voiculescu]. Cât despre ce am discutat [poezie.ro, religie, yoga, energie, religie, poezie.ro, pseudonime fără cârcoteli :D] vă spun doar atât: Mă gândeam, în drum spre casă, la cât de dor îmi va fi de voi toți până duminica viitoare. Și tot în drum spre casă m-am întâlnit cu Dragoș [viitor membru poezie.ro, absolut :)] a cărui primă întrebare a fost când ne reîntâlnim cu Nexus, că vrea să vină și el :). V-am mai spus, site-ul ăsta e ca un drog. Un medicament. De suflet. Strigarea pentru cenaclul următor: Duminică, 25 mai, ora 12, în față la Casa Sindicatelor, Iași, pregătiți, cu multă poezie :), pentru desfășurarea unei jumătăți de zile, pe iarba verde de la Bucium ;). Contact: alma_poezie at yahoo.com Vă așteptăm cu drag pe toți ieșenii poezisti.ro și ...pe toți! :)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy