agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-05 | [This text should be read in romana] |
scuipam catre tine niste cifre ultimele doua erau
ale tale (stralucitoare, tu stiai eu stiam) cu un mers sigur peste apele zguduite de epave mascate apoi descopeream cu uimire severa produsi de nevrere si nevedere (fotofobie, astigmatism si in rest o preferinta cel putin nerezonabila pentru stigmate) //aaah si desigur un set intreg chimic de corpuri eliptice binefacatoare codificate// un ghem negru vag spiralat ma preocupa atunci absent si tactil o anume companie si gust pentru patru-pereti-nevorbitori (mai departe mult putin mai departe erau parcuri biserici cafenele si pachete de strazi era si din cand in cand era ziua mea un-ne-ori) din nefericire citisem jung din nefericire nu mai citeam (nu mai dormeam nu mai mancam faceam de garda si asteptam legile sa iasa naibii reptil la soare pe table) expunerea la geamuri cauza pete de fronda si transparencia articuland fredonand prefixam 'la entranable' ah amintindu-mi de copilaria aceasta adaugita urcam din ce in ce mai difractie din ce in ce mai pin si polistiren ma insoteam de acest lant carbonic clinchetitor, obosita in somn si la dus si-n nirvana si-n peste tot ca un refren apoi nu mai era decat un sunet fara sfarsit alternand alterand un fel de ritm al nostru tribal (decupati morse aici) o linie intrerupta clipind si noi eram cu adevarat noi prestidigitatori si samani tu indoind douazeci-si-una-de-linguri-de-argint eu subtiindu-ma disparand.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy