agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-17 | [This text should be read in romana] |
sapte sute de linii de viata si moarte
impletite aleator s-ar putea spune un conglomerat de pisici un animal fermecat colectiv si gigantic arcuit carnivor - iata si iata palma mea asa de-ncarcata ca ghicitoarele tresar ridicand intru aparare un stindard-trident despartitor sapte sute de linii flamande si proaspat vopsite in culori de lupta si febra imprimand fiecare apropiere numai spre a o azvarli catre mult mai departe in dungi si salturi de zebra cateodata m-as duce, m-as duce fluierand un cantec vechi decolorat traversandu-le cu migala pe toate ca pe niste cai trecute ferate eu si una-linia drumului meu in forma de cruce cateodata m-as zbate, m-as zbate le-as sufla cu viata si le-as lasa sa ma impresoare tentacular simtind cum m-aprinde si ma-nfioara respiratia lor de frica si fiara fierbinte pe spate... ehei sapte sute de linii care nu se cheama si nu se alunga fiecare pe limba ei lunga care nu se stiu niciodata de izbavitoare noduri si semne ah curand, curand vor fi supuse si despartite de mine sapte sute de lemne aruncate de-a valma pe foc si atunci, atunci numai chipul lor descalcit o sa semene bine cu o tabla larga de joc.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy