agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-07-08 | [This text should be read in romana] |
M-am intrebat de la inscrierea in acest site daca cineva va fi interesat sa-mi citeasca "gandurile" . Mi-am luat inima-n dinti si iata-mi scrisul . Continui si acum sa ma intreb de ce , noi cei mici si amarati nu beneficiem de citirea celor mari si buni . De ce nu primim si noi o singura citire de care avem nevoie pentru a ne lua zborul sau pentru a ne taia aripile...De ce zacem in sucul propriu , ne zbatem sa ajungem undeva unde nu se stie ce ne asteapta si nu avem nici macar privirea celor ce ne-ar putea scoate la liman ?
Nu am pretentia de mare scriitoare , nici nu sunt impertinenta dupa cum nici stilul acesta agresiv nu ma caracterizeaza , dar am fost crescuta intr-un mediu in care scrierile au fost citite macar si cred ca sfaturile si criticile primite au contribuit la formarea mea ca OM . Nu vreau sa lezez pe nimeni si poate imi veti spune ca cer prea mult ,insa cred ca toti meritam o sansa atat ca oameni cat si ca scriitori( cerem o parere sincera si poate o incurajare )pentru ca toti visam si dreptul de visa nu ni-l poate lua nimeni . Imi cer scuze de randurile mele au deranjat pe cineva , imi cer iertare voua celor pe care pretind ca va reprezint , imi plec capul in fata voastra , a celor mai buni dintre noi , si inchei cu sufletul usurat ca mi-am spus of-ul . Iertare si multumesc.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy