agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-07-11 | [This text should be read in romana] |
ce vezi tu? vad uite vad largul asta care a baut prea mult
si se clatina in jurul spatiului nesigur de unde-a erupt lingand lava si mierea autostrazii pe unde se pleaca pe unde se vine ca niste urme de pneuri firele fine ale saltului accelerat mai sus, si mai sus, si mai sus vezi? vad m-am imbracat, mi-am invelit bratele in plastic ca niste vitrine pentru colectia proaspata si stralucitoare de dus sunt tuburi cu guase incinse nabadaioase fractale la margini e un anotimp furibund o dependenta de inmugurire o delta-azvarlire una-continua curand una-totuna cu bratele tale ah, cele dragi, cele intinse coloane de templu semne dresate si dezdoite de intrebare ce vezi tu? vad (nu cobori) serpuind franghiile de uimire legandu-se incautandu-se balansul si escalada zvacnirii barbare sangele siretul meu sange imi asmute bocancii drept inspre mers apa din mine e saturata de seminte dinspre potop vad si ajung si atin marcajul de stop strans conul de cercuri si inghitituri care absoarbe si-mpinge mai am timp mai am timp de sters instantanee, separ cainele in distante de caine rup arcul zborului in muchii drepte poligonale pianul in incretiri discrete de clape imi maruntesc urmele in minuscule alergari ondulare apoi apele se rotesc bezmetic ca o busola vuind catre mare si heeei largul e prea repede prea aproape vezi? mai vad cum ne-invinge.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy