agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-08-12 | [This text should be read in romana] |
Cineva spunea:"in dragoste indiferenta-i cea mai grea..." tu unde ai fost?De ce nu stii?
Pana si vantul a auzit, pana si ploaia o spune, pana si umbra noptii-a patit...Tu de ce nu stii???...N-am crezut niciodata ca pot iubi pe cineva asa, n-am crezut niciodata ca acel cineva se poate uita asa la mine, n-am crezut niciodata ca dragostea doare...Oare asta inseamna sa iubesti?!sa suferi?Oare asta e?daca dragostea doare asa mult nu o vreau...nu o vreau... De ce toti o cauta?De ce toti incearca sa o gaseasca? toti vor sa fie fericiti....Dar eu,eu am gasit-o,stiu ca am gasit-o si nu am avut nici macar o raza de lumina pe bolta sufletului meu...De ce? Ti-am spus odata ca orice inima pustie se vindeca doar cu iubire,iubire multa...De ce nu vrei sa fi doctorul meu, vraciul eu-lui meu? De ce ma faci sa sufar cand nu-ti cer decat o unda de bucurie? Chiar nu sti ca fiecare lacrima care se prelinge pe obrazul meu este o particica din iubirea pe care ti-o port?Chiar nu sti? Si cate lacrimi au curs...au fost ca picaturile unei ploi de vara:grele,repezi,triste... De ce mai este ceva pentru tine?Cum se poate asta?De ce nu a secat totul pana acum? De ce? De ce atatea semne de intrebare?pentru ce?cand totul poate fi atat de simplu...De ce iti place sa complici totul?Oare merita? Oare n-a fost totul in van?Crezi ca meriti tot ce-ti dau,tot ce pot sa-ti ofer?Meriti? Hmmmmm....meriti!Atunci...de ce toate astea? De ce?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy