agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-11-08 | [This text should be read in romana] | Submited by Sorin Olariu
AZI, LITERELE "D" SI "E":
MIHAI DANIELESCU (Ploiesti) -n. 1933 -tehnician metalurgist CONSOLARE Sa mor imi vine cateodata Ca cel putin m-as consola Sa-l vad pe sef macar odata Mergand si el in urma mea. *** EUGEN DEUTSCH (Iasi) n. 1933 -inginer electronist VIITOARE ALEGERI Cum transparenta a ramas un vis, Pe cei in drept eu nu accept sa-i crut: Vreau astfel adevarul gol-golut La orisice alegere de...Miss! *** FLORINA DINESCU (Ploiesti) n. 1954 -referent BUNA CRESTERE Stiu o groaza de sus-pusi Si persoane influente Ce se poarta cu manusi... Spre a nu lasa amprente. EDIFICARE Acum am inteles deplin Esenta unei vechi zicale: Ca adevaru-i doar in vin Si nicidecum in tribunale! *** MIRCEA C. DINESCU (Ploiesti) n. 1934 -medic pediatru LA INHUMAREA UNUI INCREZUT Acum, stand pleoapa peste pleoapa, Chiar cei cu ganduri mai meschine Atata l-au vorbit de bine Ca nu-si mai incapea in groapa. *** PAUL DUMITRESCU (Galati) n. 1930 -medic veterinar CUGETARE Se amagesc cu mic, cu mare, Cei ce pretind -si sunt destui- Ca tineretea-i trecatoare... De parca batranetea nu-i! EPITAF Sanatos si fara piedici Doarme-aici un anumit Care-a apelat la medici, Altfel ar mai fi trait. *** VERON ENE (Iasi) (1948-1997) -inginer electromecanic MENS SANA Tratamentul de acasa I-a facut un corp frumos: Mintea nu-i prea sanatoasa Insa minte sanatos. TIMPUL In urmarirea timpului fugar, Avem dosarul plin de semnalmente; N-am reusit sa-l prindem, dar I-am retinut o groaza de amprente. MASURA Se aude ca poznasul, Doar prin rude avansat, Si-a gasit, in fine, nasul: Seful sau l-a cununat! *** CORNELIUS ENESCU (Bucuresti) n. 1947 -inginer constructor PIPA PACII Si iarasi, Marii Sefi, se pare, Discuta pasnic, nu se musca! Atat, ca pipa de rigoare E plina tot cu praf de pusca.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy