agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-11-25 | [This text should be read in romana] |
ieri a fost in 13, zi cu ghinion...
sunt sigur ca 31 e departe, dar, oricum... radu mi-e vechi prieten, il stiu din liceu,e de meserie hacker si se mandreste cu asta. il vad o data la doua luni sau ceva in genul asta insa atunci cand ne intalnim nu se lasa cu chefuri super si bere gratis ci cu un simplu/sumbru salut, gest care ma face mult mai entuziasmat decat un party sec... ce mi se pare ciudat? il intalnesc exact atunci cand sper asta, de genul: astept un mail de la radu(care oricum nu ajunge in casuta mea postala), dar mai bine ar fi daca l-as intalni... azi, de fapt asta-seara, l-am vazut, am vorbit cu el 5 minute ceva de genul: !!!!!!!!!! si cam atat! ciudat cum anticipez eu intalnirea cu el. cand l-am vazut penultima oara, cu o seara inainte il visasem cu o barba enorma.treceam a doua zi dimineata spre locul de munca si ma gandesc sa trec pe la i-cafe.era acolo,cu o barba enorma.cum se poate asa ceva? radu? un tip simpatic, de treaba, the real romanian dream... god, deja imi lipseste! nu i-am scris mail-ul si nici nu il scriu...poate ador distanta dintre noi...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy