agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-12-17 | [This text should be read in romana] |
Bトフrテ「n
Mト vトヅ bトフrテ「n ネ冓 mort テ始conjurat de mantii negre, Iar ca tatト al lor ネ冓 al nimトハui Zac テョntins Pe negrul unui catafalc. Doi ochi privesc goi テ始dreptaネ嬖 spre cerul albastru. Cununa-mi de pトビ alb Mト strトニuie Ca o coroanト a nemuririi. O fatト plテ「nge moネ冢eagul cu lumテ「narea albト-ntre degete. テ始tr-o neagrト mantie, bトフrテ「nul vede cerul spre apus. El pleacト ネ冓 テョn urmト rトノテ「n vise ネ冓 dorinネ嫺. O viaネ崙 zbuciumatト, rテ「sete, lacrimi ネ冓 ochi ridicaネ嬖 spre cer, rテ「sete ネ冓 lacrimi テョnghiネ嬖te de pトノテ「ntul negru. ネ亙 o fatト sトビutト moネ冢eagul cu ochii cerului, sトビutト bolnavul cu ochi de pトノテ「nt ネ冓 iarbト. O familie de lacrimi. Un zテ「mbet pal. Un cui. O lacrimト. Un cui. Potop de lacrimi. 窶廡ie-i ネ崙ビテ「na uネ冩arト窶 ネ冓-ncepe un negru pトノテ「nt sト cadト. Pトノテ「nt ネ冓 iar lacrimi. Scoateネ嬖-mi sufletul sト-l vedeネ嬖, Daネ嬖-mi inima sト fie cトネcatト, Sト iasト durerea, Sト vトヅ cerul luminat, Bトフrテ「nul sト rテ「dト テョn nori de asfinネ嬖t, Fuiorul unui vテ「nt sト mト mテ「ngテ「ie ネ亙-un ochi de bトフrテ「n Sト mト priveascト blテ「nd, Cトツi eu sunt cel ce nu plテ「nge, Eu sunt cel ce-mpietreネ冲e.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy