agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-04 | [This text should be read in romana] |
Privesc in gol, asteptandu-te...
Telefonul meu nu mai suna... Ce s-a intamplat oare? Am intrat intr-un cerc vicios al eternitatii? Nu, e doar dorul ca ma-nfioara. De colo, sus, de pe un pisc al mintii Imi zambeste o naluca... E chipul tau... Sunt ochii in care, Imi placea sa ma pierd, privindu-i... De ce rosesti, ti-a dor si tie de mine? Voi incerca sa vad daca pot face ceva in acest sens... Privesc in gol, asteptandu-te... Am intrat in sufletul meu sa te caut. Un stol de lilieci mi-a trecut prin fata. De unde lilieci in propriul meu suflet? Aaa, da, stiu. Probabil ai uitat tu ferestrele deschise. Te-am cautat, te-am tot strigat, Cand tu te rasfatai, nepasator, cu stropi reci de vise, Sub cascada de iubire... Iti place chiar atat de mult acel loc, Sau doar te prefaci, pt a ma putea vedea fericita? Daca esti sincer cu adevarat, Te voi lua in calatoria pe care o voi face spre luna. Vom culege impreuna stelele, Ne vom plimba pe calea lactee, Si vom trai fericirea la cote maxime. Vai! din pacate m-am trezit... Si tot misterul visului a disparut. Nu fi trist, ne vom intalni din nou la noapte. Pana atunci... privesc in gol, asteptandu-te...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy