agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-19 | [This text should be read in romana] |
Stiti ce se intampla cu cei care nu cred? Mor in sufletele persoanelor care-i iubesc.
Era o noapte cu cer rosu. Ploua monoton... Pana la urma a inteles ca cerul plangea pentru ei. El care a mers alaturi de ea pe nenumarate poteci ale viselor obosise acum. Refuza sa se mai chinuie sa mai faca si un singur pas. Nu credea ca mai e posibil, ca mai are vreun rost. A incercat sa gaseasca scuze dar nici una nu a fost de ajuns sa o opreasca din caderea din paradis. Lui nu i-a mai pasat. A facut cale intoarsa in lumea reala, iar singura realitate ce i-a ramas ei a fost golul imens. Si in complexitatea lui a inceput sa caute un ciob de vis caruia sa-i redea viata. Dar nu regreta nimic. A fost minunat... atat cat a fost. Si cel mai bun lucru e ca ea a fost mai puternica. Nu si-a pierdut speranta ca visele pot deveni realitate. El priveste acum singur la cerul rosu care plange si cineva ii multumeste ca a iubit-o sa ca a visat alaturi de ea, atat cat le-a fost dat.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy