agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-25 | [This text should be read in romana] |
am 38 de ani si o diplomă
acceleratul trece pe lângă satul meu mai încet No, dară n-o să oprească mentiune pe ultimul vers: de schimbat diplomă? de rătăcire prin Mica Romă - o zi si două ore pline la cenaclul poezistilor cu Alma III mai blandă cu ceilalti continuând să-si facă inima bucăti ca Alma II pentru invitatii mai tineri si ei, mai reali decor laic în podul d-lui Pogor-fiul poezie, cuburi, teatru ludic, chitări, ecusoane un impecabil: da, existăm!... am plecat... ...un calugăr negru deschide usa de sticlă a compartimentului de tren - Ah! Corul! vocile angelice si sufletul Mariei... duc mâna la buzunar, îmi zâmbeste, degetele îmi tremură pe bancnotele prea mari - mă va ierta? "Numele de botez?"...cristian... am 38 de ani si o diplomă acceleratul trece pe lângă satul meu mai încet No, dară n-o să oprească... memo: să nu mai citesc "noi" în loc de "nori" să nu mai astept răspunsuri la întrebările pe care nu le-am pus încă să precizez ca aceasta nu este o poezie.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy