agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-05 | [This text should be read in romana] |
Directorul publicatiei Agora, d-l Costache Tudor m-a invitat pe 3 iunie sa-i insotesc pe cei care trudesc pentru aparitia revistei - la o intalnire cu cititorii in localitatea Poarta Albă din judetul Constanta. Astfel m-au luat din fata Universitatii Ovidius unde, numai ochi si urechi imi umpleam setea de lucrările Congresului "Apa - un miracol"... desi, imi părea tare rau că trebuie să mă despart de Apa - vorbită, trebuia totusi, să mă achit si de promisiunea făcută scriitorilor si cititorilor.
Am fost intămpinati de o multime de copii, de profesorii lor, si de multe foarte multe flori. " - Eu nu sunt elevă, sunt profesoara de limba si literatura romană" - ne-a spus razand o fată - domnisoară, ce nu se deosebea cu nimic de elevii in mijlocul cărora radia zambet si lumină... Micul program literar - oferit si dirijat de aceasta inimoasă profesoară, frumusetea textelor literare - ale talentatilor nostri amfitrioni, mi-au umplut sufletul de bucurie... M-am bucurat enorm să constat că mai există asemenea profesori, indrăgostiti de disciplina pe care o predau, că mai exista in număr mare - atatia elevi pasionati de literatură - de filozofie, bucurosi să se intalnească cu oameni ce mai cred că si sufletul are nevoie de hrană...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy