agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-21 | [This text should be read in romana] |
tara mea dadea intr-o alta tara, adica a nu se intelege decat ca mai avea printre atatea ferestre de obicei sparte si o usa , o usa cu clanta, normal, care se deschidea exact ca o usa cu clanta, pui mana pe clanta si deschizi...sa stii ca nu urmeaza nimic concret - tara aceea de dincolo de usa tarii mele dadea la randul ei intr-o alta tara , aici ar putea incepe povestea cu ferestre pe care eu le desenam si le spargeam din lipsa de aer dar si aici era o usa si o deschideam de data asta mai cu nerabdare, cu oarecare nerv si iata, desigur incepe sa devina banal, o alta tara si eu incepeam sa obosesc, si aici motivul, nimic nu era de ajuns oricat de intinsi peretii si oricat de largi ferestrele, era mereu o lipsa de aer, preferam uneori sa nu mai deschid usi ci sa daram un tavan, dar tavanul era un cer inalt, stiam ca acolo ar putea fi loc , un loc fara ferestre si usi, da, aici am sa inchei, ti-am spus nimic special, cand am sa ajung acolo am sa continui bla bla blaul, sa nu adormi, cine stie, s-ar putea cand deschizi ochii sa nu ma mai vezi...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy