agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2000-12-03 | [This text should be read in romana] |
Hehe!
Misterioase sunt caile Domnului....mai ales cand actzionezi tot impotriva lor! Nu am incredere in oameni! Asta o repetam shi zdrobeam pe oricine ar fi vrut sa mi-o cashtige! Nu shi nu!! dar,iata-ma....din nou singura.... De data asta sunt pusa intr-o situatzie urata de tot shi nu shtiu zau cum voi ieshi din ea! Pe scurt:mi-am dat cu firma-n cap! Shi ceea ce-shi face omul cu mana lui,lucru manual se numeshte shi,prin urmare - tot el trebuie sa suporte consecintzele,asha cum le suport eu shi le voi mai rabda ceva timp de acum incolo.... Am comis o noua gresheala..de fapt nu e noua,e chiar veche..am mai comis de cateva ori pana acum,dar,chiar cand credeam ca ma vindecasem de aceasta boala,s-a dovedit a fi mai puternica decat mine... Am cedat in fatza impulsului de a ma simtzi legata de cineva,shi am dat gresh! Am invatzat de prea devreme ca nu trebuie sa am incredere in oameni - nu am invatzta-o de la altzii ,ci am experimentat-o pe propria-mi piele...asha cum o fac shi acum.... Am simtzit de multe ori acest gust amar pe care tzi-l ofera tradarea,dar acum,ei bine...e mai rau ca fierea,dar am inceput sa ma obishnuiesc cu ideea! Se spune ca omul este cea mai adaptabila fiintza....ei bine...eu sunt un exemplu clar....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy