agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-08-19 | [This text should be read in romana] |
... mi-e greu sト テョncep sト scriu...
テョn gテ「nd am tot 窶枹cris窶 de multe ori, de prea multe ori... ネ冓 asta pentru cト toate cuvintele mele nu ネ冲iu sト fie decテ「t fragmente-vreme-timp-viaネ崙 din inima mea... ... uf! ce テョnvトネmトκ册alト stupidト... toate iluziile s-au テョnregimentat テョn poeme aritmice de filosofie verde cu tテ「mple テョncトビunネ嬖te de temeri zgテ「riate de timp... da!... a fost ziua mea... m-am mai nトピcut o datト naiv ネ冓 tardiv, sau poate nu.... poate de data asta, din praful anost al cenuネ册i existenネ嫺i mele rトフトツite s-au テョndurat sト se adune toate nuanネ嫺le de gri テョntr-o pasトビe Phoenix cu suflet de curcubeu... da! am nevoie de toate culorile sト-mi vibreze テョn pereネ嬖i de piatrト ai lumii... e ciudat?! ... poate da, poate nu... dar e unica mea ネ兮nsト... ... am sト mai aネ冲ept cテ「teva steiuri-priviri-gテ「nd sト-ネ冓 toceascト ironiile テョn urma mea... ネ冓-apoi, iubind, テョn unda izvorului meu テョntreg n-am sト mai las umbrele fricii sト-mi schimbe visul puterii de-a fi...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy