agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-10-29 | [This text should be read in romana] | Nu mai sunt demult un copil... si inima-mi cere sa te iubesc... si poate-ntr-un alt spatiu temporar- cand doar visele imi incantau mintea- ti-as fi uscat lacrimile cu genele mele. Nu mai sunt demult copil... dar inima-mi cere, tie sa ma daruiesc... dar daca n-ar fi gura cascata- a ranii de ieri, ce-si striga durerea- m-as dezbraca de carne sa-mi vezi, inima plina de tine! Si ai zambi. Am devenit adult care vorbeste cu sinele: „De ce-mi vine sa te iubesc!?” „De ce sa iubesc?” Devin ridicola, nelinistita... „De ce cand simt femei in preajma ta, simt un mare val de caldura?!” Viata insa ma-nbie tot spre tine. Te chem, cu inima in palme, dar in acelasi timp ma feresc! Mangaierea ta imi spulbera toate grijile. Buzele tale imi soptesc de luni intregi: „Te iubesc!” Loialitatea ta imi linisteste zbuciumul... si apoi, oricum nu ma pot feri de iubire...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy