agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-17 | [This text should be read in romana] |
michelangelo
stau toamnele la taifas la margine de câmp și strigă poetului îmbracă-ne Filipe în Duminicile sinelui cu șaptesprezece cămăși la nasturi descheiate să vină vântul cu gânduri ascunse - poeme furate să inflorească în crengi în fiece Noiembrie - ioanan ce culoare am? ai o transparență stranie azi de parcă m-ai ști dar te știu azi e sărbătoare e ziua în care plec în fiecare zi e toamnă știu știu ce culoare ai azi... thaiis vezi că astăzi nu este o zi astăzi ești tu în jurul tuturor zilelor tale ca un imens cuvânt căzut din cer ioana între limite își construiește micul infinit pornește o vâltoare în jurul unei tulpine subțiri apoi se așează în genunchi și intră începe o călătorie cu seva prin vase cu un vas fără vâsle ia micul dejun în frunză și nu se satură în floare așteaptă să se coacă și să cadă alma se spune că oriunde ai fi toamna e un fel de cădere în alb spre final rămâne gestul prinderii intr-un pețiol aproape uscat un timp întors pe dos cu tivul descusut mereu under construction azi a nins tu ai plecat iar cu același rucsac pe umeri îmi arunc și eu o amuletă imaginară pădurile de-aramă să ticăie tardiv în urmă cu un ceas transparent și o floare amară nichita uite cum se sfârșește poemul ăsta și cum își ascunde cuvintele tu poți să rămâi și să vezi greierii plângând în hohote așteptând să ia lecții de melancolie tu poți să înalți un braț în aer așteptând să încolțească pe locul unde Dumnezeu împarte toamna după respirația sa nici o vorba despre La mulți ani!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy