agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-18 | [This text should be read in romana] |
Vis
Am crescut ,am scăpat de teama de întuneric , nu-mi mai este frică nici de cutremure decât de cele sentimentale. Am crescut , am rătăcit farmecul jocului , s-a scurs și candoarea, s-a terminat cu trăirea de vis edenic și am rămas repetentă la lecția cu :"învață să minți" Ce folos că am crescut? Trăiesc din iluzii si himere și-mi vine câteodată să vreau… Și dacă într-o zi o să-mi vină ideea să cobor de pe boltă câteva stele și să le dărui cuiva drept butoni de manșetă –să nu mi se împotrivească vreun pedant – căci nu tulbur atlasele astronomice ale școlarilor! Într-o zi o să-mi vina ideea sa mă fac din nou copil – atunci să nu vă mirați.! O să citesc povești nemuritoare și Micul Prinț, basmele și Fetița cu chibrituri …..o să pot să iubesc această lume și o să reînvăț lecția la care am rămas repetentă....știți voi…" învață să minți. Iar când o să fiu din nou mare o să mă joc cu stelele din palma dreapta și voi fi cea mai dulce si mai puțin cinică femeie….
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy