agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-30 | [This text should be read in romana] |
Motto-parafrazând un...pupa-AS:):
Pentru epigramistul nepereche Duelu-i floare...la ureche. Lui Radu Herinean...cauză primă a stelutelor norocoase: Gândește-ntruna, să nu dea rebuturi, Să fie bun la or'șice inpouturi, Iar noi îl ajutăm în programare: Steluțe-i output-ăm din...buzunare. Lui Jupp(B.Itter si... suedez):): În rețeta ta secreta Atâtea plante te-ncunună... Pentru mine, una-i certă: Se numește...mătrăgună... Lui Diviza...cu mult drag: Diviza(t) in multe rime Gură-cască... lumea lași, Dar cu mine, pe centime Nu juca! Am full de...AȘI! Și tot lui...papu-as: Își ia adio pe vecie, Pleac-acum în vârf de pași, Caci-cu mine-n Agonie... Nu mai "pupă" dânsul...ași! Maestrului Genu...cu urarea de a i se "întări" ghimpii: Știu că-ți plac...îs tinerică, Să mă-nghimpi ai vrea...parol! Dar ai grijă, nea Mitică, Prea te pui cu...dracu' gol! Lui Sundary...unică și irepetabilă minune: Tu...ca un fir de busuioc De-o vreme mi-ai adus noroc. Firu'-sa nu se usuce, vere L-am pus in halba cu... bere :) Andei...cea cu limba..."de acasa":): Ei ma cred doar o sosie, Un fel de naluca de-a ta! Dar de-acum -in Agonie Cu mine-or...agoniza. Lui Sorin Olariu : "Trandafir de la Moldova" Îmi ziceai, Sorin, eheei... Las', de mă mai duci cu vorba, Cunună-ți fac din spinii mei. Lui Calimero: Calimero, ceva nou: Azi- de coaja ta de ou- Am să vin și-am să te tund, Să văd, capu-i chiar...rotund?! Lui Rudy...maestrul meu: Þie, ce-ai crezut in mine, Îți spun azi sub clar de lună: Ca mulțumire-decât tine- Vreau s-ajund cu mult ...mai bună! Lui Alin P.,care stie ca ma numesc si Carmen: Măi "cumnate",-ai încurcat-o- Dându-mi sora de sotie- Și târziu ai mai aflat-o: C-o-nsurași c-o...poezie! Cu mulțumiri tuturor celor ce m-au acceptat...in astă lume...de zei. P.S. De-am făcut greseli, pe ici, pe colo...iertați-mă, da' mă sărbătoresc...de nu mai văd...de nu mă văd...:)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy