agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-30 | [This text should be read in romana] |
"Buna dimineata iubite"...iti spun in fiecare zi, chiar daca tu nu esti aici. Apoi imi culc capul pe perna ta(in fiecare dimineata) si-mi aduc aminte ce am visat cu tine (in fiecare noapte). Iubite, azi iti scriu sa-mi iau ramas bun de la tine. Da, m-am hotarat sa te parasesc. De fapt nici nu te pot parasi, tu nu esti aici. Ai plecat undeva departe in lumea asta larga si ca sa nu fii singur mi-ai luat sufletul cu tine. Ramas bun ...nu mai vreau sa ma gandesc la tine, sa visez cu tine. Nu mai vreau sa-ti simt durerea(si sa te iubesc), indoiala(si sa te iubesc), teama (si sa te iubesc). Nu mai vreau sa-mi fie dor de tine. Da, m-am hotarat sa te parasesc. Si nimic nu se va schimba...eu voi fi in continuare eu , tu vei fi tu. EU si TU nu am fost niciodata NOI. Si nu fi trist iubite...iti las ca amintire inima mea...iti amintesti?...ti-am pus-o in buzunarul de la piept cand ai plecat.
Nu stiu daca vei primi aceasta scrisoare...stii nu mai am timbre...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy