agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
![]() |
|
|||||
![]() |
agonia ![]()
■ Music ![]()
Romanian Spell-Checker ![]() Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-27 | [This text should be read in romana] |
Prezența Doamnei obligă omul să fie extrem de smerit
sau – după caz – extrem de paradoxal, extrem de sclipitor, pentru că Doamna se situează la extrema dreaptă a omului de unde încurajează până la eliberare zbaterea noului Personaj. ( Căci, de Doamna nu se apropie decât personajele născute din nou.) Dacă omul alungă fragila dar atotputernica prezență a Personajului ( pe care nici un radar nu poate s-o capteze ), abătându-se de la partitura Acestuia, el se poate prezenta totuși, înaintea Doamnei, în toată goliciunea singurătății lui, dar numai ca anexă a unei poezii ( lipsite de diletantism ), pe baza căreia Doamna intervine pentru a îndupleca Personajul alungat să se întoarcă… (volumul "Tifla" - 2004)
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() | |||||||||
![]() |
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | ![]() | |||||||
![]() |
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy