agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-07 | [This text should be read in romana] |
- Corina, m-am îndrăgostit de tine.
- Și tu îmi placi, Costele, dar n-am avut curaj să-ți spun... - Cum se face că n-am observat și eu? Că ne vedem de ceva vreme. - Pentru că ești atent doar la picioarele mele. - Poftim?? - Cum ai auzit. De fiecare dată mă dezbraci din priviri și te gândești cum ar fi dacă... - Dacă ce, Corina? - Hai, mănâncă-ți omleta, că se răcește. Am spirit de observație, atât. - Aha! - Costele, nu-i așa că nu m-ai întrebat niciodată de familia mea? De trecutul meu? - Așa e, dar asta pentru că nu se face. Dacă vrei - îmi spui, dacă nu – nu. - Aiurea! Dacă ai ține la mine ai muri de curiozitate să știi cu câți am fost înaintea ta, dacă mă mai gândesc la ei și alte chestii din astea. - Corina, uite că mor de curiozitate dacă nu-mi zici tot. - Nu te mai da victimă. De mămica n-ai întrebat niciodată… - De maică-ta? Ce să întreb? - Orice. Și asta pentru că mă vrei doar pentru o noapte, două. Nu sunt genul, Costele. - Ce-ți veni dragă? Suntem împreună de două luni și doar de-o săptămână mă lași să te sărut pe obraz. - Trebuie să știi adevărul: sunt abstinentă. - Ce ești?? - Abstinentă. Am fost la mânăstire și am depus jurământ de abstinență totală. - Și nu ai voie să... - Pot în schimb să mă căsătoresc din dragoste. - Corina și dacă te măriți ai voie să...? - Nu, Costele. Ești obsedat? - Obsedat? De două luni fac numai dușuri reci... - Vezi? Dar înainte să devin abstinentă am avut o viață sexuală bogată. - M-am liniștit. - Costel, n-o mai lua și tu în tragic. Dacă ne căsătorim putem dormi unul lângă celălalt. Mămica ne-a invitat diseară la cină. - Unde? - Acasă la ei, la masă. Și tăticu vrea să te cunoască, e un scump. Au o vilă în cartierul Băneasa și ne-au aranjat un dormitor cu terasă. - Și ei sunt abstinenți? - Nu, doar eu. Uite dovada: îți vorbesc despre căsătorie, de viitorul nostru, iar tu te gândești numai la sex. - Și noaptea cum facem? Ne sărutăm pe obraz și ne culcăm? - Spunem și o rugăciune... Ce romantic! - Când ziceai că ne căsătorim? - Am găsit la Palatul Ghica o sâmbătă liberă, fix peste o lună. Mănâncă dragă omleta aia! - Nu mai mi-e foame... Hai să te conduc acasă. Chelner, nota te rog. - Diseară să te îmbraci cu sacoul ăla gri că-ți șade bine. Ia și nouă gladiole pentru mămica, de tati am eu grijă. Te sărut! - Ia stai! Stai puțin... Cât de bogată a fost viața ta sexuală? - Vrei o cifră? - Eventual... - Ești și gelos pe de-asupra. Nu mai știu și oricum ce contează? Acum gata, sunt abstinentă. - Nu-i corect! - Costel, e mai bine așa. Mă vei dori toată viața, mă vei venera, iți vei verifica voința. Altfel, în cinci minute gata! afli totul despre mine și n-o să-ți mai par interesantă. Vino la șapte să mă iei..., eu merg să aleg verighetele. Pa! Din ziua aceea Costel a dispărut. Cică ar fi plecat în Canada...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy