agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-03 | [This text should be read in romana] |
-Abia astept sa vina primavara ! In iarna asta am suferit de frig ! Si am cheltuit pe incalzireā¦Nu am curaj sa cer bani de-acasa. Le-am zis parintilor ca am sa fac economie, c-am sa fiu cumpatata, numai sa ma lase sa vin la facultate. E prima iarna cand ma descurc de una singura si o fac destul de bine : pe transport nu cheltuiesc nimic, ca merg pe jos, o iau direct prin parcuri. Chiar imi place. Cu mancarea : un corn cu iaurt dimineata mie mi-e deajuns ! la pranz mananc la doamna Mia, gazda mea, si seara, un biscuite, un ceai si Ā« Noapte buna ! Ā».
De scoala ma tin, nu lipsesc de la nici o ora ! Poate sa ninga, sa viscoleasca, eu tot ma duc ! Doar asa imi intra si mie la Ā« bibilica Ā» mai usor toate materiile alea, doar acolo ma intilnesc cu prietenii, mai schimb si eu o vorba cu ei, cu colegii mei. Acasa cand ajung, dau drumul la radio , ma mai invart putin prin camera , apoi ma pun in pat si stau si ascult. Sunt cateva emisiuni interesante. Lunea e ziua mea preferata : baga teatru radiofonic. Abia astept sa vina primavera! Si acum la soare e placut, dar cum dai de umbra ingheti ! Are gazda mea o pisica ! Nu pot s-o sufar. Tot in picioarele mele este. Cum o scot din camera, cum intra iar. Si o gasesc ba pe scaun cand sa m-asez la masa, ba pe pat cand sa ma intind si eu.... De nu stiu cate ori am calcat-o ! Sa vezi ce-a mieunat, vai Doamne ! -Bai chioaro ! Uita-te pe unde mergi ! stiga biciclistul sarind jos de pe bicicleta . Lacramioara lasa capul in pamant si-si aranja cu mana dreapta banderola alba de pe bratul stang.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy