agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-23 | [This text should be read in romana] | Sala de astepare Jacques Brel in urechi : "Lasa-ma sa fiu umbra cainelui tau" zice muzica. Oglinda din camera ta. Paharul de vin. cartea de pe noptiera.. Aleg oglinda. As vrea sa te vad despuiata decupata de sonata Lunii. Sa ma intind linga tine, sa iti simt rasuflarea , pulsul nopții, zbaterea pleoapelor. Cuibarit in spatiul dintre umeri si genunchi fara istorie sau nume. In departari muezinul cerne nisipul fin al deșertului ploaie de vara in lan de canabis . E o chemare rituala, ma desprind de tine dispar in neant tu te miști randomal prin somn ca un prunc nebanuind tradarea. Scena mirarii Te intilnesc pe axa timpului. Ai flori in par, cobori dintr-o litografie de Esher imi arunci un zimbet cadrilat plin de uimire polaroidul meu capteza retina bulversata. Zbor hipnotic Plutesc peste orașe. Te caut cu talpile goale prin strigate aproape ovale. Exista o pasare care pune obrazul pe trunchiuri cum pun eu urechea pe respirația clipei . Lipesc poza ta multiplicata fractal pe garduri de biserici pe clopotnitze albe, pe aripi de fluturi, pe submarine. alb negru pentru saraci, in braille pentru orbi, falsa pentru invidiosi și complet voalata pentru toți cei care vor sa ne fure fericirea binara. Scena tranzacției decisive. Ai parasit canapeaua terapistului. Ai de raspuns la un chestionar statistic ultimativ. Gindește-l bine cu cana de cafea in mina. Esti fardata, arati superb, esti la solistițiu , la un top confortabil al vieții,ai trecut de 40, ai lepadat frica, ai bani destui, ți-ai facut datoria genetica, nu mai ai nevoie de nimic, simți doar satisfacția vanitații reduse la marimea unui pudriere, te scarpini distrata in par, moațe ude dupa baie, aranjezi sanii la locul lor anatomic iți evaluezi nebunia controlabila , te așezi la computer, citești 2-3 mailuri amoroase de la barbați plictisiți de neveste bullshit zici deschizi larg fereastra sa intre aerul rece nostalgic plin de roua...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy