agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-28 | [This text should be read in romana] | Imi aduc aminte de o fierbinte zi de vara israeliana. La radio obisnuitele Čtiri rele: razboi eminent, criza mondiala, a murit Frank Sinatra, bursa in declin, coreanii furiosi. Luasem in maČina mea o blonda nostima, care cauta "lift" la marginea Čoselei .. "I am from Poland" zice zimbind femecator din ochii verzi admir tinereČea ei minunata in timp ce fac focus pe genunchii rotunjori ce izbucnesc de sub fusta - zimbesc Či eu stingaci, incotro ? Jerusalem raspunde, e deci in drumul meu, avem timp sa vorbim, ma bucur eu Či propun imediat o bere ca sa domolim caldura insuportabila. Ea zice "no problema" deci oprim la o cafenea arabeasca pe linga Abu Gosh "I am Hellena" se prezinta politicos eleganta asta tunsa scurt, europeean, imi vorbeste exaltata de Čara ei, de prietenul ei Kundera un scriitor cam de virsta mea ( fericitul imi zic, cum naiba fac unii sa aibe femei cu 30 de ani mai tinere? uite ce indragostita e, patruns de o vicioasa invidie ) de Čcoala de arta neterminata, apoi vizita in Egypt, Fayoum, cavele de acolo... dar nu o mai ascult, fascinat de sanii ei fermi (stiČi cit e de penibil cind nu iti poČi dezlipii privirea de pe sanii cuiva ?) deodata sunt copleČit de o imagine hipnotica, ireala, care vine din alt scenariu observ ca sint blocat intr-un frame ce doar se amplifica ( vi se intimpla oare Či voua fixarea unei incapaČinate imagini obsesive pe cortex ?) ei bine, ma copleČeČte imaginea anusului ei mic, roz, perfecČiunea lui anatomica nu radeČi, m-il imaginez la inceput delicat , pielea fina ,contur perfect bun de pictat ,in timp ce femeia reala din planul doi face gesturi de ectoplasma difuza, fading out cum zice manualul foto.. anusul se materializeaza in prim plan ,se miČca, traieČte, invadind total retina mea, nu mai exista nimic decit un vid cosmic, un Black hole imens care vrea sa ma inghita la marginea Čoselei, prabusit cum sunt in scaunul de pai. Incerc sa gonesc mitul Gorgonei, ireversibila stare cataleptica dar obsesia imi ride in faČa incercind sa ma sarute cu un rest de spuma de bere in colČul gurii-anus eu fac un rapid bilanČ mental: caldura - femeie- vara fara capatai - drum care duce nicaieri- bere terminata- colaps hipnotic- Hellena nerabdatoare sa ajunga la destinaČie, e tirziu ,e toamna in curind, desparČirea iminenta e pustiu in mine, discuČia a murit, de ce realul e atit de ireal? eu cu cine ramin ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy