agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-07 | [This text should be read in romana] |
1. De ce spune lumea ca cea mai veche meserie din lume e meseria de curva ? Oare din cauza ca femeile vor sa intre in cartea recordurilor cu cea mai lunga experienta in munca ? Sau poate ca din cauza ca prima vanzatoare de servicii sexuale din istorie s-a nascut fara moasa ?
2. Blondele sunt cele mai frumoase femei. Femeile brunete si pocite, frustrate, au inventat bancurile cu blonde . Dar asta nu le-a ajutat cu nimic, tot blondele se bucura de un sex mai bun . 3. E totusi foarte nesatisfacuta cu toate ca in fiecare zi are parte de mult SECS. : Spalat , Enervata de barbat beat , Curatenie si gatit , Somn de oboseala. 4. Gogu are multi prieteni si se mandreste cu asta . Toti au acelasi limbaj : Da-mi, imprumuta-ma, ajuta-ma , cumpara-mi si mie, da-mi o tigara, fa-mi si mie rost, repara-mi , fa-mi rost , dai si tu o bere ? 5. Femeile schimba barbatii din cauza hormonilor lor . Hormonii nu iubesc penisuri scurte. 6. Cand vor sa dovedeasca ca sunt superiori, unii barbati se scarpina la oua, isi trec obiectul de pe un crac pe altul , scuipa ca vacarii americani si ragaie ca indienii din India dupa o masa buna. Ca razbunare, unele femei se ingrasa, se dau cu parfum pe nespalate , isi mananca resturile dintre dinti si se imbraca ca niste toape. 7. O femeie urata care se crede frumoasa e ca o broasca raioasa care se crede testoasa. Insa o femeie frumoasa care se crede urata e ca un sex nesperat cu o statuta. 8. Barbatul ideal e ala la care visezi si oftezi. Barbatul ireal e ala cu care te casatoresti si dupa trei luni de la nunta fuge cu cea mai buna prietena a ta. Barbatul infernal e ala cu care te casatoresti si nu mai scapi de el pana la moarte. 9. Nu exista : dreptate absoluta , cinste absoluta , un viitor sigur , femei satisfacute si multumite. 10. Se prevede ca in viitor , numarul barbatilor va fi de trei ori mai mic ca cel al femeilor. In sfarsit nu vor mai fi razboaie, doar barfe si cine se imbraca mai frumos aia e. A , si in sfarsit Gicu va fi rapit de la bratul nevestei, de 3 blonde rapitoare.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy