agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-15 | [This text should be read in romana] |
Mi-e frică de moarte, dar nu de moartea cu care mă voi întâlni ci de moartea care îi va lua pe cei dragi de lângă mine. Mi-e frică de timp, dar nu de timpul ce va trece peste mine ci de timpul ce va trece dupa mine. Mi-e frică de durere, dar nu de durerea pe care carnea mea o va simți ci de durerea pe care o provoc celorlalți. Mi-e frică de gând, dar nu de gândul răutacios al celorlalți ci de gândul meu ascuns. Mi-e frică de rușine, dar nu de rusinea pe care o provoc ci de rușinea de a fi mic. Mi-e frică de întuneric, dar nu de întunericul nopții ci de întunericul ce ar putea să mă orbească. Mi-e frică de pustiu, dar nu de pustiul fizic ci de pustiul neștiintei. Mi-e frică de singurătate, dar nu de singurătatea din viață ci de singurătatea de dupa moarte. Mi-e frică de străin, dar nu de străinul ce nu ma ințelege ci de străinul din mine ce nu se ințelege. Mi-e frică de liniște, dar nu de liniștea afonă ci de liniștea uitării. Mi-e frică de nimic, dar nu de nimicul nevăzut ci de nimicul ce aș putea fi. Mi-e frică de pământ, dar nu de pământul ce m-a născut ci de cel ce mă va înghiți. Mi-e frică de privire, dar nu de rpivirea răutacioasa ci de privirea ce mi-ar intelege privirea. Mi-e frică de lumina, dar nu de lumina ce mă înconjoară ci de lumina ce m-ar părăsi. Mi-e frică de nepăsare, dar nu de nepasarea celorlati față de mine ci de nepăsarea ce m-ar putea omorî.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy