agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-01-16 | [This text should be read in romana] |
Uite, chiar chipul tău oglindește înălțarea pe clipe!
Dar, uită, căci e amară iluzia gustată... Și, știi că e mai bine să nu lași cuvinte să se plimbe pe afară... Odată, într-adevăr, era un anotimp matern ce le-adopta și se purtau decent... Imaginea era tivită cu gene plânse de-așteptări, sublime, iar totul integrat într-o misterioasă armonie. ... Să lași firul din acul timpului ca să se piardă, pentru că ceața a devenit balsam. Apoi, nu știu ce naște siguranța, poate îți va fi teamă de excesul de elan. Þi-ai dat seama când ai urcat pe vârful reveriei că sunt aripile care se strâng singure, fără însă, să renunțe la zborul promis amorțirii din gând. Te-ntrebi, dacă momentul de resemnare nu este cel indicat și, într-un târziu, să îl accepți! ... Nu vrei, fiindcă te crezi născocitorul pur al eternei existențe. Dar, uiți frenetica uimire din fața morții și a tot ce piere, uiți că totul te însoțește doar până la curioasa mare trecere, uiți, că, iarăși, tot ce naște numai moarte dăinuiește!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy