agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-23 | [This text should be read in romana] |
Era sà uit : mi-am pierdut capul. Stiti, eu sufà r de zà pà cealà cronicà , o formà rarà a prostiei, ceva între tâmpenie si aiurealà . Stiti de ce erau convinsi comunistii cà aveau creier destul ? Pentru cà judecau cu creierul pe care-l aveau.
O cunoasteti pe Ana Nat ? E din Saracadâca de Vale. S-a îmbolnà vit de învârtealà . Merge ce merge apoi se opreste si se învârte pe loc, dupà aceea pleacà mai departe, iar se opreste, se mai învârte o datà , si asa mai departe. Un filozof pretindea cà Ana ar cauta capà tul cercului, de aceea se învârtea mereu. Deh, fiecare cu lipsurile lui! Din pà cate a mai zis si alte prostii înainte de aceasta...Bietul om. Ce, parcà el ar vrea sà fie asa ?... În ce mà priveste, eu cred cà Ana e proastà . Dar nu-s sigur. Si-a luat un câine alb, d-à ia de buzunar. Într-o zi l-a scos la plimbare dar i-a scà pat si s-a dus sub rotile tramvaiului. Pânà s-a învârtit ea de câteva ori, i-a cà lcat cà telul. A rà mas o patà albà de-o parte si de cealaltà a sinei. Sà raca de ea, a fost tare supà ratà , dar n-a devenit mai desteaptà pentru aceea. Zilele trecute mi-au furat valiza în Gara de Nord. De ciudà , am aruncat cheia în Dâmbovita, sà -i învà t minte. Sà -i và d cu ce o vor deschide !? Eram foarte supà rat. M-am luat la bà taie cu un comunist, cà din cauza lor ni se trag toate. "Sà moarà Lenin dacà ti-am furat eu valiza !" mi-a jurat el. L-am crezut, ce era sà fac ? Nu mai tin minte ce vroiam sà và spun ? S-ar pà rea cà îndrà gostitii-s pierd memoria asa. Din pà cate, eu iubesc doar aviatia, MIG-urile mai cu seamà . S-ar pà rea cà avioanele de vânà toare valoreazà o cà ciulà de bani. Eh, de as avea noroc, mi-ar cà dea si mie unul în fundul grà dinii. Rà mâneti cu bine, sau cu altcineva...Eu am putinà treabà .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy