agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-31 | [This text should be read in romana] | Submited by Ioan BOGDAN
Vテ「ntul dupトナa dupト casト, repezind valuri de ninsoare asprト cu sunet stins, afundテ「nd casele ネ冓 felinarul cu unghiul de luminト apropiat de zトパadト.
窶廣r trebui scrisト aceastト noapte, テョmi spuneam trezindu-mト din somn, sunt ani de cテ「nd ai uitat-o テョn paharul cu alcool...窶 Dormitam strテ「mb テョn sunetul de tテ「rziu iernatic ネ冓 voiam sト aprind lumテ「narea de pe fereastra apテ「satト de ninsoare, pentru a depトビta plテ「nsul ce colinda ネ冓 a ceti pentru totdeauna... Vテ「ntul repezea o cテ「mpie de zトパadト ネ冓 cele ce nu erau... era destul cト uitasem テョn paharul cu alcool... Este aurora, mト gテ「ndeam, care va arトフa fantasia... ネ冓 vテ「ntul repezea sunetul stテ「ns de ninsoare, ca ネ冓 テョn casa depトビtatト, cテ「nd plテ「ngea tテ「rziu テョn coridorul テョngheネ嫗t. Ani repezi, cu plecトビi grトッite, au lトピat aceastト melodie stテ「nsト テョn care stau veネ冲ejit... cu care ies テョn lume sト cer realitatea... Ar trebui scrisト aceastト noapte cu un sunet stテ「ns, テョn cテ「mpia de ninsoare... pe care am uitat-o テョn paharul cu alcool.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy