agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-16 | [This text should be read in romana] |
- Natali dragă, fă tu cafeluța azi, că iar am uitat să cumpăr. Of! m-a ținut dulceața aia trează până la miezul nopții. Sandu dormea ca bou` și eu, dă-i și luptă pe lângă aragaz.
- Am făcut-o deja, nu-ți miroase? - Așa draga mea, toarnă-mi o ceașcă mare să mă scutur de toate relele. - Auzi! în autobuz am venit cu fufa asta nouă, ce ipocrită e dragă!... a cedat locul unei babe doar ca să atragă atenția că e bine crescută. - Care fufă Mari? - Asta nou-venită, cu picioarele alea ca bețele, bărbată-miu zice că parcă-i o barză! - Eh! ce să zică și el în fața ta, dar recunoaște și tu că e frumușică și, mai ales, retrasă, își vede de-ale ei. - Mda!... de-ale ei și de-ale altora dragă. Dacă-ți spun ce-am văzut sâmbăta trecută.... - Ce-ai văzut? - M-a scos Sandu la restaurant, nu știu ce i-o fi venit, că lui nu-i place mâncarea facută decât de mine... și ne-am dus la restaurantul ăla nou deschis, că au muzică bună. Cine crezi că era la o masă c-un boșorog de vreo șaizeci de ani? - Cine? - Fufa! - Eh, și tu! poate era cu taică-su. - Se poate, dar hodorogu` o privea-n ochi, și din când în când îi lua mâinile și i le pupa. - Așa ai zis tu și cu Ana când a rămas văduvă, că e-ncurcată cu ăla gras cu Dacie albă, și era frate-su. - Lasă dragă, aia a fost altă mâncare de pește! cu asta nu e de glumă, dacă se ocupă cu-așa ceva e capabilă să ia bărbatu` oricui. Þi-ar plăcea după treizeci de ani de căsnicie să treci prin trauma unui divorț? - Și când era cu moșu`, sâmbătă, ziua-n amiaza mare? - Nu iubito, seara, noaptea, că noi am plecat la două`șpe și i-am lăsat acolo, ea părea beată... - Dar sâmbăta trecută n-am fost noi invitați la chef la voi, cu ocazia venirii voastre de la mare? - Ah!...da?... e, nu mai știu care, oricum știu precis că era sâmbătă, era noapte și ăla era bătrân.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy